REKRUTACJA 2025/2026

Szanowni Państwo,

informujemy, że na liście kandydatów przyjętych do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Wilkowicach z Oddziałami Sportowymi na rok szkolny 2025/2026 znalazły się wszystkie dzieci, które starały się o przyjęcie do naszej szkoły.
Miło nam poinformować również, że dzięki życzliwości Pana Wójta Gminy Wilkowice, dzieci będą uczyć się w dwóch klasach.
Dziękujemy.

 

Rodziców uczniów, którzy zostali zakwalifikowani do klasy pierwszej bardzo prosimy o dostarczenie do piątku 4 kwietnia  podpisanego oświadczenia, które można pobrać tutaj -> pobierz oświadczenie 

 

Szanowni Rodzice,

Zgodnie z Zarządzeniem Wójta rekrutacja do klas pierwszych rozpocznie się 3 marca. Zachęcamy do zapoznania się z tym dokumentem, kryteriami oraz wnioskami dla kandydatów. Dokumenty można składać od 3 marca - zapraszamy!

Dokumenty do pobrania:

Zgłoszenie kandydata do klasy I z obwodu - pobierz PDF / pobierz DOC
Wniosek kandydata spoza obwodu - pobierz PDF / pobierz DOC
Klauzula informacyjna - pobierz
Zasady rekrutacji - pobierz
Zarządzenia Wójta i Uchwały Rady Gminy:
- Terminy rekrutacji do klasy I - pobierz
- Kryteria - pobierz
- Wzory dokumentów - pobierz

Numer konta Rady Rodziców

Konto Rady Rodziców
Bank Spółdzielczy w Bystrej, ul. Zdrojowa 3
63 8133 0003 0001 0386 2000 0001

#LaboratoriaPrzyszłości - cz. 7 - 2022/2023

Kategoria: Laboratoria przyszłości
Opublikowano: środa, 08, marzec 2023
GrEgOr

W ramach Laboratorium Przyszłości zostały zakupione dla naszej szkoły klocki LEGO® Education SPIKE™ Essentia oraz tablety Terra. Dzięki programowi Laboratoria Przyszłości, który jest inicjatywą Ministerstwa Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Misją programu jest stworzenie nowoczesnej szkoły, w której zajęcia będą prowadzone w sposób ciekawy, angażujący uczniów oraz sprzyjający odkrywaniu ich talentów i rozwijaniu zainteresowań. Dzięki programowi Laboratoria Przyszłości i możliwości zakupienia nowoczesnego sprzętu uczniowie klasy 2b i 3a, będą mieli w tym roku wziąć możliwość w konkursie FIRST® LEGO® League.

  • 1
  • 2

  • 3
  • 4

  • 5

#LaboratoriaPrzyszłości - cz. 6 - 2022/2023

Kategoria: Laboratoria przyszłości
Opublikowano: wtorek, 28, luty 2023
GrEgOr

W ramach Laboratorium Przyszłości wychowawczynie z klas 3a – Pani Katarzyna Szczęść, 2b – Pani Anita Krawczyk oraz 1a – Pani Katarzyna Mrówka, szkoliły się w Regionalnym Ośrodku Szkolenia Nauczycieli WOM w Bielsku-Białej z wykorzystania robotów Photon.
Dzięki uprzejmości Pana Wojciecha Zuziaka oraz Pani Jolanty Biernat nauczycielki dowiedziały się, że Photon to interaktywny robot edukacyjnym, który poprzez aplikację mobilną oraz powiązane z nią doświadczenia i eksperymenty wprowadza dzieci w świat nowych technologii. Photon to pierwszy na świecie interaktywny robot, który rozwija się razem z uczniem. Uczy podstaw programowania, pokazuje najnowsze technologie oraz rozwija logiczne myślenie i kreatywność. Wszystko to w najbardziej atrakcyjnej formie – poprzez zabawę.

#LaboratoriaPrzyszłości - cz.5 - 2022/2023

Kategoria: Laboratoria przyszłości
Opublikowano: wtorek, 31, styczeń 2023
GrEgOr

W styczniu uczniowie klas starszych korzystały podczas lekcji fizyki z zestawów elektronicznych 500 wraz z zasilaczem. Zestaw elektroniczny w prosty i zabawny sposób pomagają w nauce praw fizyki i umożliwią zrozumienie zasad działania układów elektronicznych. Pozwalają na tworzenie setek różnych projektów układów elektronicznych, w tym także opracowywanie własnych projektów. Elementy zestawów są łatwe do zamontowania i zdemontowania oraz mogą być łączone z elementami z innych zestawów Poszczególne typy elementów oznaczono różnymi kolorami dla łatwiejszej orientacji. Zestawy zawierają szczegółowy poradnik, który opisuje funkcję każdego projektu i ilustruje położenie wszystkich elementów potrzebnych do zbudowania danego układu elektronicznego.

  • a
  • b

#LaboratoriaPrzyszłości - cz.4 - 2022/2023

Kategoria: Laboratoria przyszłości
Opublikowano: czwartek, 29, grudzień 2022
GrEgOr

Laboratorium przyszłości cz. 4.
W grudniu klasy 1 – 3 korzystały podczas zajęć z robota Photon. Robot edukacyjny pozwala na zapoznanie się z tym jak funkcjonują nowe technologie. Dzieci mają możliwość sterowania robotem na odległość i programowania go, przez co mogą zapoznać się z bardziej skomplikowanymi mechanizmami z zakresu robotyki i elektroniki. Praca z robotem rozwija kreatywność, myślenie logiczne i abstrakcyjne, a także uczy dzieci dokładności i wytrwałości w wykonywaniu zadań. Programowanie robota staje się doskonałą zabawą, poprzez którą łatwiej przyswoić trudniejsze tematy szkolne, a także zagadnienia z informatyki.

  • a (2)
  • b (2)

  • c (2)
  • d (2)

#LaboratoriaPrzyszłości - cz. 2 i 3 - 2022/2023

Kategoria: Laboratoria przyszłości
Opublikowano: piątek, 18, listopad 2022
GrEgOr

Październik

W czasie zajęć z edukacji wczesnoszkolnej nasi uczniowie korzystają z klocków LEGO®  Education SPIKE™ Essential, które zostały zakupione w ramach programu LABORATORIUM PRZYSZŁOSCI. Na zajęciach uczniowie wykorzystają zarówno klocki Lego jak i Tablety Terra, również zakupione z programu.  Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Essential umożliwia programowanie za pomocą bloków z ikonami i poleceniami słownymi prostego sprzętu, takiego jak: inteligentny Hub, silniki, matryca świetlna oraz czujnik kolorów, dzięki czemu nauka przedmiotów STEAM jest interaktywna. Uczniowie współpracują ze sobą w celu znalezienia kreatywnego rozwiązania problemu i dopracowują je metodą prób i błędów. Uczniowie swoje konstrukcje wprowadzają w ruch za pomocą aplikacji, która znajduje się w zakupionych tabletach.

Listopad

Klocki LEGO®  Education SPIKE™ Essential również wykorzystywane są podczas zajęć rewalidacyjnych w celu rozwijania umiejętności konstrukcyjnych i manipulacyjnych. Aparat fotograficzny jest wykorzystywany do tworzenia fotorelacji z akademii oraz uroczystości szkolnych np. Akademia z okazji Święta Niepodległości. Tablety służą nie tylko do zajęć z wykorzystaniem klocków, ale także do wyszukiwanie ważnych informacji dotyczących zwierząt egzotycznych w trakcie zajęć z edukacji przyrodniczej.

  • image001
  • image002

  • image003
  • image005

  • image006
  • image007

  • image008
  • image009

  • image010
  • image011

  • image012
  • image013

  • image015
  • image016

  • image017
  • image018

  • image019
  • image020

  • image021
  • image022

  • image023
  • image024

  • image025
  • image026

  • image027
  • image028

  • image029
  • image030

  • image14
  • image4